perjantai 7. toukokuuta 2010

100 faktaa

Me ollaan kaikki maanpaossa omissa huoneissamme jo toista tuntia, kun aviopari selvittelee välejään. Voin kertoa kaikille poikaystäväparoille, että te ette ole vielä joutuneet edes pahaan ryöpytykseen - kuulisittepa kuinka Obiolin Soledad höykyttää miestään. Tuntuu noilla Argentiinalaisilla olevan temperamenttia vaikka minullekin jakaa. :o

Sen vuoksi saan kuitenkin hyvän tekosyyn paneutua seuraavaan haasteeseen, jonka poimin toisista blogeista. Monet ovat kertoneet itsestään sata faktaa, joten minä myös! Ja lukija, sulla on helpompaa kun mulla sillä minä joudun miettimään ne kaikki faktat.

Aloitetaan siis jostakin.

1. Joko minä olen kasvanut kiinni punaiseen tukkaan tai se minuun, mutta hiusväri on ja pysyy vuodesta toiseen samana.

2. Pidän palomiehistä.

3. Rakastan punaisia paprikoita, voisin syödä niitä kuution.

4. Kaipaan edelleen Sikke-koiraamme.

5. Kuten myös omaa Omppuani, sniif.

6. Minulla on vain yhdet farkut. Tiedän, järkyttävää.

7. Perhonen EI ole kaunis eläin, se on kammottava torakka naamioituneena.

8. Tahtoisin pupun ja antaisin sille nimeksi Tyyne.

9. Tämä on jo kolmas blogini.

10. Lukijakuntani on huomattavasti laajempi kuin olen tajunnutkaan.

11. Voisin elää light kokiksella.

12. Ja mentholsavukkeilla.

13. En aina ymmärrä miksi ihmiset haluavat kuulua kirkkoon.

14. Minusta on tehty useampikin lehtijuttu erinäisistä syistä.

15. Luen kuin pieni toukka, rakastan kirjoja.

16. Blogini on vain viihdyttävää hömppää, oikea kirjoitustyylini on paljon synkempi.

17. Olen opiskellut kirjoittamista.

18. Minulla on ihka-aito kirjekaveri!

19. Minulle voi myydä mitä vain, jos siinä on Hello Kitty.

20. Olen erittäin altis mainonnalle.

21. Tämä on pisin ulkomaanreissuni tähän mennessä, mutta ei toivottavasti jää pisimmäksi.

22. Osaan jo kiroilla espanjaksi. Sekä puolaksi.

23. Rakennekynsieni koristelu on peräisin hääsivuilta...

24. Osasin joskus soittaa bassoa, nyt vain suutani.

25. Olen liekehtivää sorttia, hiillyn sekunnissa.

26. Tykkään pastasta kaikissa sen muodoissaan ja ihan paljaaltaankin ilman mitään.

27. Osaan tehdä korealaista sushia, se on nammmmm.

28. Minulla on tämän vaihdon ja hostelliviikkojen ansiosta kavereita lähes joka puolelta maailmaa.

29. Rakastan kuntosalia, mitä ei varmasti ulkomuodostani uskoisi.

30. Pelkään edelleen vähän poliisia, vaikken ole tehnyt edes pahoja.

31. Minulla on lempinimi, joka on lähes syrjäyttänyt oikean nimeni.

32. Saan hyvin usein kuulla kommenttia nimistäni, useimmiten kiitosta jonka ohjaan suoraan vanhemmilleni. En minä ristinyt itseäni.

33. Himoitsen kuumeisesi erästä mekkoa tällä hetkellä ja saatan joutua turvautumaan ompelijaan sen vuoksi.

34. Tahtoisin harrastaa jotain itsepuolustuslajia tai vastaavaa, jossa oppisin kehonhallintaa.

35. Minua pyydettiin salilla mukaan tällaiseen ryhmään, mutten uskalla mennä kun se ohjaajakin näytti jo niin pelottavalta.

36. Söin ennen hyvällä ruokahalulla ryynimakkaroita ja maksalaatikkoa, mutta nykyisin kartan kaikkea muuta lihaa kuin kanaa ja kalaa.

37. Kammoan sitä hetkeä, kun joku nukahtaa ennen minua ja jään yksin hereille.

38. Tämän vuoksi joudun silloin tällöin tekemään raivostuttavia "nukutko jo?"-kysymyksiä.

39. Pidän rutiineista ja olen ahkera luomaan niitä.

40. Osaan neuloa ja virkata, mutten ommella. Tai sitten olen vain liian laiska.

41. Nuorena halusin lävistysten olevan näkyviä, nyt suosin piilossa olevaa kielikorua.

42. Hankin täällä Madridissa kauan miettimäni tatuoinnin, jonka saa myös helposti piiloon.

43. Toinen tyylikoodini on nääs musta kauluspaita ja sihteerilookki, siihen ei tatskat sovi.

44. Minulla on ollut tuikea tyttögerbiili nimeltä Räppis ja myöhemmin vellokset Hakån ja Hamlet.

45. Sanon kissojani possuiksi.

46. Olen kummallisen kiinnostunut rikollisista ja etenkin sarjamurhaajista.

47. Kirjoitan edelleen joka päivä päiväkirjaa.

48. Minulla on tallessa kaikki vanhat päiväkirjat yhdentoista vuoden ajalta.

49. En koskaan lue niitä uudestaan, muistan kannen perusteella mitä missäkin kirjassa on.

50. Minua on testailtu tavallista enemmän ja ihme kyllä numeromuistini on keskivertoa parempi.

51. Mutta olen surkea laskemaan.

52. En myöskään ymmärrä Exceliä.

53. Ehkä sen vuoksi seurustelen insinöörin kanssa.

54. Olen aina pitänyt erityisesti eläinten korvista.

55. Sen vuoksi nuuhkin usein omien kissojeni korvia.

56. Minulla on liian vilkas mielikuvitus, saatan saada ihan omia mielijohteita asioista.

57. Tietokoneeni taustakuvana on suloinen pingviini, jonka näin uiskentelemassa eläintarhassa. <3

58. Syön vain herkkusieniä, sillä muut sienet ovat "epäilyttäviä".

59. Myöskin kynttilät ovat epäilyttäviä, pidän niitä vain koristeena.

60. Uskon harvoin ensimmäisellä sanomisella.

61. Olen sen vuoksi tämän tästä vaikeuksissa tunneilla.

62. Puhun paljon. Siis paljon.

63. Tykkään tehdä asioista listoja ja tutkiskella listaa jälkeenpäin.

64. Kirjoittelen kalenteriin huvin vuoksi, jos oikeaa merkintää ei ole.

65. Osaan syödä puikoilla.

66. Pienenä en arvannut päätyväni sihteeriopistoon.

67. En myöskään vähän vanhempana.

68. Ja tässä sitä ollaan, sihteeriopistossa!

69. Oikeasti haluaisin kirjoittaa.

70. En vain tunne sanaa pitkäjännitteinen.

71. Yläasteella tunnuin saavan jälki-istuntoa pelkän naamavärkin perusteella.

72. Sanon veljeäni apinaksi.

73. Tämän apinan vuoksi opettajat kyyläsivät myös minua...

74. Saan usein yhtäkkisiä päähänpistoja, jotka päätän toteuttaa.

75. Viimeisin niistä oli hiusten kasvattaminen!

76. Minulla on ollut lyhyt tukka aina, siis aina. Mutta nyt asiaan saattaa tulla muutos. ;)

77. Vaatteeni ovat poikkeuksetta mustia.

78. Vaikka oikeasti lempivärejäni on punainen, pinkki ja valkoinen.

79. En jaksa sisustaa, lyön vain aina kamat paikoilleen.

80. Kotini on aina mietitty kissojen kannalta turvalliseksi. Se on prioriteetti.

81. Rakastan kukkia ja kaikkea romanttista ja siirappista.

82. Tämän vuoksi ystäväni alkoivat kutsua minua siirapiksi.

83. Olen tosi laiska käymään enää baarissa, harrastan mieluummin sitä mitä me kutsumme täällä nimeltä "homedrink".

84. Nautin useasti enemmin ajasta kavereiden kanssa ennen baaria, joten miksi lopettaa sitä mennäkseen baariin?

85. Osaan olla kamala kiukkupussi.

86. Mutta lepyn sekunnissa.

87. En voi pitää mykkäkoulua suuren puhetarpeeni kanssa.

88. Olen aina ollut vesipeto ja rakastan uimista edelleen.

89. Minusta olisi siistiä ryhtyä taistelusukeltajaksi tai palomieheksi!

90. Fysiikkaani ei vain ole luotu sellaisiin hommiin.

91. Olen aika haka painonpudottaja, teen sitä tasaisin väliajoin.

92. Tämä kertonee että olen myös aika haka syömään tasaisin väliajoin...

93. Olen taas laihdutusvauhdissa.

94. Minulla on kauhea ikävä eläimen lämpöä ja turkin pehmeyttä.

95. Seikkailuani on enää kolme viikkoa jäljellä.

96. Kasvoin huomattavasti ihmisenä tämän vaihdon aikana. Tai ainakin muutuin vähäsen.

97. En oikein tiedä miten eletään laimeasti ja tavallisesti.

98. Olen ääripäisyyksien ihmisiä.

99. Ja ihan oikeasti vähän hullu. Ei leikisti.

100. Ja liian avoin, olen monesti kuullut siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti